Jednostavnost održavanja
Mašina je opremljena rezervoarom za gorivo velikog kapaciteta, čime štedi vrijeme, stvara veću vrijednost za korisnike i olakšava održavanje.
Uređaj za okretanje s ležajem omogućava glatku rotaciju bez potrebe za podešavanjem. Dvostruke klizne šine i široka, otporna radna daska udvostručuju radni vijek daske.
Tehnologija bez potrebe za podmazivanjem eliminiše složene tačke podmazivanja. Omogućeno je podmazivanje s tla, uz smanjenje broja tačaka podmazivanja za više od deset u poređenju s konkurencijom.
Prilagodljivost radu
Pogonski sistem, prednji i zadnji okvir te radna jedinica dizajnirani su za visoku pouzdanost, što ih čini pogodnim za rad u rudarskim uslovima.
Mašina se može opremiti sistemom za izbjegavanje prepreka pri radu s daskom, kao i centraliziranim sistemom za podmazivanje, kako bi se ispunili zahtjevi specifične prilagodbe klijentima.
Kao opcije dostupni su prednja buldožerska daska, stražnji ripper i daska dužine 3965 mm, kako bi se omogućilo prilagođavanje specifičnim radnim uslovima.
Radno okruženje
Kabina s ROPS & FOPS zaštitom, smještena naprijed i bez A-stubova, omogućava potpunu vidljivost, poboljšava preciznost praćenja i značajno povećava udobnost i efikasnost rada.
Nova tehnologija za apsorpciju vibracija i smanjenje buke smanjuje nivo buke oko vozačevih ušiju i poboljšava udobnost tokom vožnje.
Kontrola i upravljanje
Elektronska dvostruka kontrola gasa, s ručnim i nožnim komandama, omogućava automatsko prebacivanje brzina i “cruise control” jednim dodirom. Elektronska kontrola vožnje omogućava glatku promjenu brzina, povećava udobnost u radu i smanjuje fizički napor.
Konzola za upravljanje se može podešavati u više smjerova, čime se proširuje zona udobnosti i omogućava udobno upravljanje operaterima različitih visina i tjelesne građe.
Pogonski sistem
Weichai motor koji ispunjava China-III normu emisije, uparen sa ZF automatsko-manuelnim mjenjačem, pruža snažnu snagu, snažnu vuču, inteligentnu efikasnost i niže troškove održavanja.
Specijalizovana rudarska osovina s mokrim kočenjem, u kombinaciji s dvostrukim kočionim sistemom i hiperboličnim kočionim ventilom, omogućava lako i efikasno kočenje.
Ispunite formular i zatražite ponudu ili više informacija.
Vaši podaci će biti korišteni isključivo za obradu vašeg upita, u skladu s našom Politikom privatnosti i Pravilima i uslovima korištenja. Ne čuvamo vaše podatke niti ih dijelimo s trećim stranama.
Snaga motora (kW) | 199 |
Ukupna masa (T) | 19,5 |
Širina radne daske (mm) | 4270 |
Vanjske dimenzije (mm) | 10050x2790x3435 |
Model motora | WP7 |
Kapacitet rezervoara za gorivo (L) | 410 |
Kapacitet hidrauličkog rezervoara (L) | 85 |
Maksimalna vučna sila (kN) | 108 |
Maksimalna brzina naprijed (km/h) | 0-46.1 |
Maksimalna brzina unazad (km/h) | 0-34.3 |
Ugao rezanja daske (°) | 26-76 |