Posvećeni motor i elektronski kontrolisana transmisija su optimalno usklađeni. Transmisija automatski mijenja brzine na osnovu promjena opterećenja, što rezultira značajnim vučnim kapacitetom i snažnom snagom za kopanje. Ovo vodi do poboljšane operativne efikasnosti i bolje potrošnje goriva.
Integrisana kabina pruža 15% više unutrašnjeg prostora, čime osigurava bolju izolaciju i smanjenje buke. Postavljanje vazdušnih filtera i dizel filtera na istoj strani kao i motor, zajedno sa spoljnim postavljenim kočionim čeljustima na pogonskoj osovini, doprinosi lakšem održavanju. Opremljena integrisanim multifunkcionalnim pilot ručicom, operator može jednostavno obaviti širok spektar operacija jednom rukom, osiguravajući poboljšanu udobnost pri radu i minimizirajući umor vozača.
Mašina je opremljena ojačanom pogonskom osovinom koja pruža izuzetnu nosivost. Ima tri kočione čeljusti na prednjoj osovini, čime se osigurava pouzdanije kočenje. Opcioni dodaci kao što su korpe za pesak, korpe za kamen, korpe za rudu i korpe za ugalj su dostupni, čineći je pogodnom za različite teške radne uslove, uključujući rudarske sredine.
Ispunite formular i zatražite ponudu ili više informacija.
Vaši podaci će biti korišteni isključivo za obradu vašeg upita, u skladu s našom Politikom privatnosti i Pravilima i uslovima korištenja. Ne čuvamo vaše podatke niti ih dijelimo s trećim stranama.
Ukupna snaga (kW) | 209 |
Operativna težina (kg) | 24800 |
Kapacitet korpe (m³) | 5 |
Spoljni dimenzije (mm) | 9445x3236x3670 |
Nominalni kapacitet opterećenja (t) | 7 |
Najveća visina pražnjenja (mm) | 3540 |
Udaljenost pražnjenja (mm) | 1220 |
Ukupna širina (m) | 10 |
Međuosovinski razmak (mm) | 3550 |
Najveća brzina (km/h) | 39.7 |
Emisije (prema međunarodnim standardima) | Eu stage IIIA |